Strateški dizajn podrazumeva analizu trenutne pozicije kompanije na tržištu i upotrebu globalno priznatih metodologija kako bi se sagledalo mesto kompanije u odnosu na konkurente i zamenske proizvode. Na osnovu toga predlažemo novu strategiju koja odgovara potrebama svih ključnih stejkholdera, uz jasan skup strateških inicijativa razrađenih kroz akcione planove za buduću implementaciju.
Strateški dizajn je važan jer omogućava organizacijama da izgrade novu strategiju na temelju objektivne analize svog položaja i tržišnih faktora, čime se obezbeđuje da strateške inicijative budu relevantne, jasne i usmerene na dugoročnu održivost i rast.
Planirani pristup obuhvata analiziranje trenutne strateške pozicije kompanije i tržišta, kreiranje nove strategije, kao i izradu akcionih planova za njenu implementaciju. Kroz program se primenjuju odgovarajuće metodologije (kao što su SWOT, PESTLE, Porterovih 5 sila, BCG i druge), analiziraju se pozicija organizacije i tržišta, definišu alati i tehnike za realizaciju strateških inicijativa, uz upravljanje promenama.
(c) 2025 Vereinfachen. Alle Rechte vorbehalten | Datenschutzrichtlinie | Bedingungen Nutzungsbedingungen